wtorek, 24 listopada 2009

Runes with Gallows Humor

I,ve intended to ask a serious question and they... laughed at me.
I've got really bad situation in life - situation wich depends from one decision. Problem is - I don't know wich decision will be the best. If I'd take the wrong one - it changes my life totally or leave my in very boring stagnation. What should I chose?
I woke up this morning and put my hand directly to my run's bag. The answer was: Perthu.
So?
Joke or what?
I still don't know what to do...


2 komentarze:

  1. Jak zwykle - runy mają a rację a ja mam niespodziewajkę. Po powrocie do domu dowiedziałam się, że decyzja "sama się podjęła" wcześniej i zostałam postawiona przed faktem dokonanym. I niespodziewanym. Cieszę się z tego, bo naprawdę nie wiedziałam, które rozwiązanie byłoby najkorzystniejsze i co powinnam zrobić - a tak - stało się samo i jest ok :-) Norny sprzyjają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Depends which way around Pertho was! open to the right - start again - to the left stop at once!

    OdpowiedzUsuń